ارسال تیکت جدید
پیگیری تیکتحتما پیش از ارسال تیکت، سوالات رایج را مطالعه کرده و برای ثبت تیکت نیز با دقت کافی موضوع تیکت را انتخاب کنید تا تیکت شما به واحد مربوطه ارسال شود.
از ثبت تیکت های متعدد خودداری کرده و برای دریافت پاسخ در سریعترین زمان، کلیه مشکلات و سوالات خود را صرفا در یک تیکت ارسال نمایید.
-
آیا امکان دانلود مستقیم جلسات دوره های آموزشی وجود دارد ؟
خیر ، شما امکان دانلود مستقیم دوره های آموزشی را ندارید و این دوره ها فقط از طریق نرم افزار Spotplayer بر روی یک سیستم و با یک لایسنس قابل اجرا هستند.
-
دریافت فایل های مورد نیاز آموزش پس از خرید به چه صورت خواهد بود ؟
دسترسی به فایلها بصورت آنی و بلافاصله پس از خرید در سایت و پرداخت هزینه دوره میسر خواهد بود ، کاربرانی که محصول را خریداری می کنند ، پس از پروسه خرید در قسمت پنل اعضاء به لینک فایل های آموزشی دوره در قسمت لایسنس های من ، هدایت خواهند شد که در آن صفحه به لایسنس دوره و نرم افزارهای مورد نیاز دسترسی پیدا خواهند کرد و این دسترسی فقط و فقط مختص اعضایی خواهد بود که هزینه دوره آموزشی را پرداخت نموده اند و این دسترسی همیشگی خواهد بود.
-
آیا می توانم تمام درس های آموزشی را بصورت یکجا دانلود کنم ؟
بله ، امکانی در نرم افزار آموزشی وجود دارد که شما میتوانید تمام جلسات را یکجا دانلود کنید اما تنها می توانید از طریق نرم افزار Spotplayer آنها را مشاهده کنید.
-
آیا امکان استفاده مشترک از محصولات وجود دارد ؟
خیر ، رعایت حقوق مادی و معنوی صاحب اثر بسیار مهم خواهد بود ، مالک هر نسخه خریداری شده ، صاحب نام کاربری و ایمیل ثبت شده در مراحل ثبت نام کاربر می باشد و کپی ، اشتراک گذاری ، انتقال و فروش آموزش غیر مجاز به هر نحو خیانت در امانت است و همان طور که در بخش قوانین سایت نیز ذکر کرده ایم ، هر نام کاربری و رمز عبور مختص یک شخص واحد است و چون کاربرانی که هزینه های دوره های آنلاین را پرداخت می کنند به لینک محصولات خریداری شده در قسمت پنل اعضاء دسترسی خواهند داشت ، قرار دادن نام کاربری و پسورد در اختیار دیگران و اجازه دسترسی به لینک های خریداری شده تخلف محسوب خواهد شد و از طرفی در سرورهای ما یک Robot هوشمند برنامه نویسی شده و چنانچه همزمان درخواست های مشترکی از دو Browser مختلف به سایت ارسال شود آنرا شناسایی ، گاها با اخطار و در شرایط حاد کاملا بی اخطار ، حساب را مسدود می کند ، با توجه به مطرح کردن این موضوع در این محصول همچنین قوانین سایت ، در صورت محرز شدن این اشتراک گذاری ، هیچ هزینه ای به خریدار بازگردانده نخواهد شد .
-
چطور می توانم در مورد وجه پرداختی ام به شما اعتماد کنم ؟
به سادگی ، همانطور که در پایین وبسایت و در قسمت فوتر مشاهده می کنید وبسایت ما دارای نماد الکترونیک می باشد و تمامی پرداخت های شما عزیزان از طریق شرکت زرین پال انجام میگیرد و رسید پرداختی شما هم برای شما ایمیل و اس ام اس می شود و هم در قسمت پنل اعضا / سفارشات قابل مشاهده و پیگیری می باشد .
-
آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” و در صورت خرید دوره روی گزینه " لایسنس های من " کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
-
آیا برای خرید از پالس کو، حتما باید در سایت عضو باشم؟
بله، با این که بدون وارد شدن به سایت میتوانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.
-
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
-
از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
از طریق کد پیگیری سفارش بعد از خرید در اختیار شما قرار میگیرد از طریق منوی پیگیری سفارش در بالای سایت اقدام نمایید
-
میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
بله، برای این منظور میتوانید از ساعت 9 صبح تا 9 شب با شماره 09108083079 تماس بگیرید ، اما به منظور تسریع فرایند پردازش و آماده سازی سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، بهتر است سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.
-
آیا خارج از زمان جشنواره روی محصولات خود تخفیف دارید؟
بله این امکان وجود دارد . برای اطلاع میتوانید از طریق پشتیبانی آنلاین سایت و یا ارسال تیکت پشتیبانی درخواست خود را ارسال نمایید.