09108083079
09108083079

ارسال تیکت جدید

پیگیری تیکت

حتما پیش از ارسال تیکت، سوالات رایج را مطالعه کرده و برای ثبت تیکت نیز با دقت کافی موضوع تیکت را انتخاب کنید تا تیکت شما به واحد مربوطه ارسال شود.

از ثبت تیکت های متعدد خودداری کرده و برای دریافت پاسخ در سریعترین زمان، کلیه مشکلات و سوالات خود را صرفا در یک تیکت ارسال نمایید.

  • آیا امکان دانلود مستقیم جلسات دوره های آموزشی وجود دارد ؟

    خیر ، شما امکان دانلود مستقیم دوره های آموزشی را ندارید و این دوره ها فقط از طریق نرم افزار Spotplayer بر روی یک سیستم و با یک لایسنس قابل اجرا هستند.

  • دریافت فایل های مورد نیاز آموزش پس از خرید به چه صورت خواهد بود ؟

    دسترسی به فایلها بصورت آنی و بلافاصله پس از خرید در سایت و پرداخت هزینه دوره میسر خواهد بود ، کاربرانی که محصول را خریداری می کنند ، پس از پروسه خرید در قسمت پنل اعضاء به لینک فایل های آموزشی دوره در قسمت لایسنس های من ، هدایت خواهند شد که در آن صفحه به لایسنس دوره و نرم افزارهای مورد نیاز دسترسی پیدا خواهند کرد و این دسترسی فقط و فقط مختص اعضایی خواهد بود که هزینه دوره آموزشی را پرداخت نموده اند و این دسترسی همیشگی خواهد بود.

  • آیا می توانم تمام درس های آموزشی را بصورت یکجا دانلود کنم ؟

    بله ، امکانی در نرم افزار آموزشی وجود دارد که شما میتوانید تمام جلسات را یکجا دانلود کنید اما تنها می توانید از طریق نرم افزار Spotplayer آنها را مشاهده کنید.

  • آیا امکان استفاده مشترک از محصولات وجود دارد ؟

    خیر ، رعایت حقوق مادی و معنوی صاحب اثر بسیار مهم خواهد بود ، مالک هر نسخه خریداری شده ، صاحب نام کاربری و ایمیل ثبت شده در مراحل ثبت نام کاربر می باشد و کپی ، اشتراک گذاری ، انتقال و فروش آموزش غیر مجاز به هر نحو خیانت در امانت است و همان طور که در بخش قوانین سایت نیز ذکر کرده ایم ، هر نام کاربری و رمز عبور مختص یک شخص واحد است و چون کاربرانی که هزینه های دوره های آنلاین را پرداخت می کنند به لینک محصولات خریداری شده در قسمت پنل اعضاء دسترسی خواهند داشت ، قرار دادن نام کاربری و پسورد در اختیار دیگران و اجازه دسترسی به لینک های خریداری شده تخلف محسوب خواهد شد و از طرفی در سرورهای ما یک Robot هوشمند برنامه نویسی شده و چنانچه همزمان درخواست های مشترکی از دو Browser مختلف به سایت ارسال شود آنرا شناسایی ، گاها با اخطار و در شرایط حاد کاملا بی اخطار ، حساب را مسدود می کند ، با توجه به مطرح کردن این موضوع در این محصول همچنین قوانین سایت ، در صورت محرز شدن این اشتراک گذاری ، هیچ هزینه ای به خریدار بازگردانده نخواهد شد .

  • چطور می توانم در مورد وجه پرداختی ام به شما اعتماد کنم ؟

    به سادگی ، همانطور که در پایین وبسایت و در قسمت فوتر مشاهده می کنید وبسایت ما دارای نماد الکترونیک می باشد و تمامی پرداخت های شما عزیزان از طریق شرکت زرین پال انجام میگیرد و رسید پرداختی شما هم برای شما ایمیل و اس ام اس می شود و هم در قسمت پنل اعضا / سفارشات قابل مشاهده و پیگیری می باشد .

  • آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

    برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” و در صورت خرید دوره روی گزینه " لایسنس های من " کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

  • آیا برای خرید از پالس کو، حتما باید در سایت عضو باشم؟

    بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

  • آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

    شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

  • از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

    از طریق کد پیگیری سفارش بعد از خرید در اختیار شما قرار میگیرد از طریق منوی پیگیری سفارش در بالای سایت اقدام نمایید

  • می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

     بله، برای این منظور میتوانید از ساعت 9 صبح تا 9 شب با شماره 09108083079 تماس بگیرید ، اما به منظور تسریع فرایند پردازش و آماده سازی سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، بهتر است سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.

  • آیا خارج از زمان جشنواره روی محصولات خود تخفیف دارید؟

    بله این امکان وجود دارد . برای اطلاع میتوانید از طریق پشتیبانی آنلاین سایت و یا ارسال تیکت پشتیبانی درخواست خود را ارسال نمایید.

loader